AHHHHH!!!

NU ÄR DET PÅ G!

 

Förra veckan pratade vi med både mina och Gorans föräldrar, om något vi pratat om varje dag i ett halvår typ.. nämligen en flytt till USA!

Idag har Goran sagt upp sig, och nu ska vi bara sälja lägenheten vilket förhoppningsvis går relativt snabbt!

Sen flyttar vi till mina föräldrar i Töreboda i ett par månader, för att spara pengar och planera allt som går att planera inför flytten, och sen nästa sommar DRAR VI! Var vi flyttar väntar jag med att berätta innan saker är lite mer säkra, men det känns så himla kul att det är på g, bollen är i rullning!

 

Nu ska jag städdansa lite för att få utlopp för min glädje!

 

Smell ya later

 

Förra sommaren i New York

 


Kommentarer
Postat av: Linda

neeej vad coolt!! kul för er!!

2011-08-09 @ 17:38:33
URL: http://lindanenonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0