ett kärt återseende

Sitter nu i soffan och väntar på att klockan ska bli 13, så jag kan hoppa på bussen för att möta upp en kär gammal väl, nämligen underbara Marica, som jag spenderade mina gymnasiedagar med. Det blir första gången vi träffas på ett år, ganska exakt. Sist var på mitt bröllop, som var den 28:e augusti förra året. Så det är med stor spänning och längtan jag ska möta upp min vän!

 

Marica stannar till söndag och jag har tänkt hinna med ett besök till Malmöfestivalen, mycket snack, lite shopping på väla och en rundtur på stan. Dessutom ska jag utnyttja hennes städ-förmågor, vi har en öppen visning på söndag och lägenheten måste vara skinande ren tills dess! Hon får helt enkelt jobba för sin middag.

 

Bjuder på några gamla och mindre smickrande bilder på oss, i två dagar har jag letat efter en bild på oss två där båda är snygga, utan att lyckas.

 




Picknick på sommarlovet mellan 2an och 3an. 



Tjejkväll hos Hanna ett halvår efter studenten.



Tjejkväll hos Jennifer någon gång hösten 2008



Hanna, Jag och Marica (och Alba), sist jag och Marica träffades.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0