min mans stora kärlek

Dagen vi gifte oss trodde jag att han lovade mig evig trohet, men ganska fort märkte jag att det fanns någon viktigare och mer intressant i Gorans liv.. En person som även råkar vara en av de mest störande personerna jag vet. Är det inte underbart hur ironiskt livet är ibland? Bara att höra hans röst gör mig arg, och hans dramaqueen beteende och totala brist på respekt för sina medmänniskor gör att jag kokar inombords.

 

Jag talar självfallet (uttyck lånat av herr pth) om solstrålen Gordon Ramsay.

 

Nu ska jag återgå till min äppelpaj och mina försök att övertyga Gordon, ehr, Goran att inte tvinga mig att se på Gordons Kitchen Nightmares.. Två avsnitt av Hells Kitchen får fylla vår kvot av Gordon för en dag.

 

 

Dom där hundögonen lurar ingen


Kommentarer
Postat av: mika

Hur kan du motstå dem där klara blå? Han är ju så söt! (obs ironisk)

2011-08-10 @ 22:31:54
Postat av: Mika

Och jag Älskar dig! <3

2011-08-11 @ 21:34:22
URL: http://mikisteo.blogg.se/
Postat av: Anonym

God i love him.....!! <3

2011-08-20 @ 23:19:51
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0