Felbedömning

Nu sitter jag här i soffan och är arg på mig själv. Idag ska jag grädda våfflor hela dagen på Maxi i Ängelholm, och av någon anledning har jag räknat med att jag ska köra hemifrån vid 8.50 för att vara i Ängelholm kl 10.00. Vilket är totalt absurt, med tanke på att det tar max 35 minuter att köra dit. Detta kommer jag självfallet på efter att ha duschat och sminkat mig, inte när jag låg i sängen imorse och ville fortsätta dra mig lite, men tvingade mig upp. TYPISKT

Nu ska jag slänga i mig frukost,HEJHOPP

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! våfflor, det kanske man borde äta idag. Bjuder du? ;)

2011-03-25 @ 14:30:02
Postat av: Mika

haha oj lite snabb i svängarna där, glömde skriva namn, men du får gärna tro att det är en hemlig beundrare om du vill ! Jag ställer lätt upp

2011-03-25 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0