Memories never die

Vad är det dom säger.. Efter influensa kommer öroninflammation? Eller?

Har inte haft ork att blogga, varit dödsjuk. Har det känts som iallafall.

Istället lägger jag ut massa bilder på stunder och vänner jag saknar.

Sorglösa ögonblick då alla världens bekymmer för en kort stund kändes långt bort.

 

 

Britta -08

 

Goran och jag, 2009

 

Dominikanska Republiken -06 med Zanna

 

Håkan Hellström/Kent med Lina och Victoria -08

 

Fest -09

 

uLfLiNnEa

 

Två Ägg -08

 

Bästis och jag en galen kväll -08

 

Förlovningsfest ♥

 

Alex och jag -07

 

 

Tussar

 

TussPickNick

 

Mamma och jag i Milano för ett år sen

 

Nej, det får räcka för idag.

Nu ska jag se på Big Brother med Älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0