Några kilo lättare

Sitter i soffan nu och försöker få i mig lite frukost. Nyss avslutat ett telefonsamtal på 1,5 timme med världens bästa mamma, och allt känns lite bättre nu. Bara att få prata om det som hänt, att få trösta varandra och förbereda sig på vad som ska komma härnäst. Sen efter vi pratat igenom det jobbiga, kunde vi gå vidare till trevligare samtalsämnen, vilket kändes underbart, att höra min mamma skratta nu under denna svåra tid.

Halsen mår inte sådär överdrivet bra nu, men det var värt det.


Idag ska jag bara ligga i soffan hela dagen, dricka massa juice, och försöka bli frisk.

 

 

Fin bild på mig och mamma, Sydafrika - Juni-08


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-15 @ 21:09:56
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0