You grew your hair so I grew mine

Kroppen värker, hjärnan hänger inte med, linserna har plockats ut så jag är halvt blind, och jag känner att det är dags att lägga mig i sängen. Ska nog försöka leta fram en bok som jag bara läst om ett par gånger från mitt lilla bibliotek, och försöka få hjärnan att varva ner efter en minst sagt hektisk dag. Får se när Goran känner för att joina mig, har en känsla av att han kommer vara vaken i ett par timmar till framför dator eller tv. Min nattuggla.


Godnatt mina obefintliga läsare. Och Marica.




Kommentarer
Postat av: tove

men what har du en blogg?! awesome! :D Det är så sjuuukt mysigt! Lyssnade på bebisens hjärta idag för första gången, så himla underbart! Ja men du är ju gift så det är väl bara o sätta igång? (; Grattis förresten!

2011-03-25 @ 23:12:59
URL: http://tuvi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0